BELANGRIJK BERICHT OMTRENT CORONA VIRUS

U bent (weer) van harte welkom!

De minister president heeft 21 april j.l. aangekondigd dat een bezoek aan de tandarts en mondhygiëniste veilig uitgevoerd kan worden.

We kunnen met de geldende beschermingsmiddelen, weer alle tandheelkundige behandelingen uitvoeren.

In verband met de geldende maatregelen vanwege het Corona virus, vragen wij uw serieuze aandacht voor het volgende:

• Heeft u of een van uw gezinsleden gezondheidsklachten die gerelateerde kunnen zijn aan het Corona virus? Bel uw afspraak dan af!
    Symptomen zijn o.a: koorts >38 graden, benauwdheid, verkoudheid, plotseling verlies van reuk en smaak of ontstoken ogen.
  • Heeft u de afgelopen 10 dagen een oranje risico gebied bezocht? Bel uw afspraak dan af.
  • Kom indien mogelijk alléén naar de afspraak en neem hierbij zo min mogelijk spullen mee.
  • Kom op de afgesproken tijd of maximaal 5 minuten voor aanvang van de behandeling, om drukte in de wachtkamer te beperken.
    Wacht u bij een volle wachtkamer even buiten.
  • Bij binnenkomst vragen wij u om uw handen te desinfecteren bij de alcoholdispenser.
  • Komt u als gezin? Dan vragen wij u met maximaal 2 kinderen en 1 ouder tegelijkertijd plaats te nemen in de wachtkamer, de rest van het gezin vragen wij later te komen of om buiten te wachten.
  • De ingang is de reguliere ingang, als uitgang gebruiken we onze nooduitgang, deze is aangegeven met pijlen op de grond en bordjes.
  • Houdt u er rekening mee dat u geen gebruik kan maken van het toilet en er geen mogelijkheden zijn om in de praktijk nog uw tanden te poetsen.
  • Houdt (behalve in de behandelstoel) 1,5 meter afstand van medewerkers en andere patiënten.
  • Van 1 augustus 2020 tot 1 november 2020 geldt er een landelijk bepaalde extra toeslag van €4,26 per persoon. Deze toeslag wordt gedeclareerd onder de code C88 en wordt vergoedt door uw aanvullende tandartsverzekering. De toeslag is een tegemoetkoming voor tandartspraktijken voor kosten die samenhangen met de individuele patiënten zorg.

Team Tandartspraktijk Hover

U kunt op onze site 24 uur per dag informatie krijgen over ons, onze werkwijze, nieuws en nog veel meer.

Via de website kunt u bovendien vragen stellen. Voor het maken van afspraken, vragen wij u om telefonisch contact met ons op te nemen